مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 ساعت 14:182019-07-31اقتصادي

تهیه بسته های پیشنهادی به سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان کرمان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه با آغوش باز از سرمایه گذاران صنعت گردشگری استقبال می کنیم، اظهار کرد: - به زودی بسته های سرمایه گذاری متنوعی را جهت پیشنهاد به سرمایه گذاران علاقمند به حوزه گردشگری استان کرمان آماده خواهیم کرد و در تلاش هستیم با حذف بروکراسی اداری زمینه هرگونه سرمایه گذاری در این استان را فراهم آوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون فعالی در دیدار فرماندار شهرستان بم با اشاره به اینکه مدیریت در صنعت گردشگری نیازمند روابط بین دستگاهی و اراده همگانی است، افزود: باید با مدیریت منابع و چگونگی استفاده از ظرفیت های موجود گردشگری، به سوی افقی امیدبخش قدم برداریم.

وی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه های اولویت دار بخش های مختلف میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در دستور کار است، افزود: در حال حاضر تمام تمرکز این اداره کل بر روی سرمایه گذاری در پروژه های شاخص، با همکاری فرمانداران و مدیران مرتبط در شهرستانهای مختلف استان کرمان است.

فعالی با بیان اینکه با آغوش باز از سرمایه گذاران صنعت گردشگری استقبال می کنیم، اظهار کرد: به زوی بسته های سرمایه گذاری متنوعی را جهت پیشنهاد به سرمایه گذاران علاقمند به حوزه گردشگری استان کرمان اماده خواهیم کرد و در تلاش هستیم با حذف بروکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه بسته های پیشنهادی به سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان کرمان

تهیه بسته های پیشنهادی به سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان کرمان