مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 ساعت 11:532019-08-01ورزشي

چرا بین حامد زمانی و فرهاد مجیدی فرق می گذارید؟


«یادمان نرود جنس حامد زمانی با دیگر سلبریتی ها هیچ فرقی که ندارد، هیچ، گویا این حس تمایزجویی او از مردم به نسبت دیگر سلبریتی ها بیشتر هم شده و رفتار اخیر او نشان می دهد برای خودش حساب ویژه ای جدا از دیگران نیز قائل است.

- یادمان نرود جنس حامد زمانی با دیگر سلبریتی ها هیچ فرقی که ندارد، هیچ، گویا این حس تمایزجویی او از مردم به نسبت دیگر سلبریتی ها بیشتر هم شده و رفتار اخیر او نشان می دهد برای خودش حساب ویژه ای جدا از دیگران نیز قائل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان نوشت: یک سلبریتی غیر از های وهوی چیزی نیست و با همین های وهوی می تواند خودش را به عنوان موجودی که از دیگران تمایز و فاصله دارد، معرفی کرده و این تمایزجویی را هم به امری ضروری تبدیل کند.

اصلاً سلبریتی ای که از دیگران تمایزی نداشته باشد، دیگر سلبریتی نیست و مبتنی بر همین قاعده است که اگر چیزی بخواهد این تمایز و فاصله را کم کند، به هویت سلبریتی ضربه زده است؛ چیزی شبیه به برخورد قانونی که ممکن است پلیس با یک سلبریتی انجام دهد.

چیزی شبیه همین اتفاقی که چند روز پیش رخ داد.

قانون به تمایزجویی یک خواننده سلبریتی ضربه زده بود و با او همان رفتاری را کرده بود که با هر شهروند متخلف دیگری باید می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بین حامد زمانی و فرهاد مجیدی فرق می گذارید؟

چرا بین حامد زمانی و فرهاد مجیدی فرق می گذارید؟