مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 ساعت 12:482019-08-01بين الملل

داووداوغلو از یاس و ناامیدی گسترده در حزب حاکم ترکیه پرده برداشت


نخست وزیر پیشین ترکیه اذعان کرد، حزب عدالت و توسعه (حزب حاکم) در این کشور به ریاست رجب طیب اردوغان به دلیل افزایش اختلافات داخلی دچار یاس و ناامیدی شده است.

- نخست وزیر پیشین ترکیه اذعان کرد، حزب عدالت و توسعه (حزب حاکم) در این کشور به ریاست رجب طیب اردوغان به دلیل افزایش اختلافات داخلی دچار یاس و ناامیدی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد داووداوغلو، نخست وزیر پیشین ترکیه در گفت وگویی با روزنامه فایننشال تایمز آمریکا اظهار کرد: حزب عدالت و توسعه به عنوان حزب حاکم به ریاست اردوغان در پی افزایش اختلافات داخلی دچار یاس و ناامیدی شده است و دور شدن این حزب از ارزش های اصلی اش موجب نارضایتی گسترده پیشگامان این حزب تا چهره های برجسته آن شده است.

داووداوغلو گفت: حزب عدالت و توسعه پیش از این عدالت، آزادی و آزادی اندیشه و بیان را ارزشمند می دانست اما در سه سال گذشته متوجه شدیم که این ارزش های اصلی که ما همواره به آنها احترام می گذاشتیم نادیده گرفته شده اند.

داووداوغلو که از سال 2014 تا 2016 به عنوان نخست وزیر ترکیه و رییس حزب عدالت و توسعه و نیز از سال 2009 تا 2014 به عنوان وزیر خارجه مشغول به فعالیت بود، گفت: تضعیف نهادهای مختلف ترکیه رو به افزایش است و انتقال به ساختار ریاست جمهوری که موجب شده اردوغان به شکل بی سابقه ای قدرت به دست بیاورد، به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داووداوغلو از یاس و ناامیدی گسترده در حزب حاکم ترکیه پرده برداشت

داووداوغلو از یاس و ناامیدی گسترده در حزب حاکم ترکیه پرده برداشت