مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 ساعت 15:332019-08-01سياسي

مساله آب یک ابرچالش برای همدان است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساله آب یک ابرچالش برای همدان است، گفت: بحث آب همدان جدی است و باید تمام توانمان را برای این موضوع بگداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر خجسته پنجشنبه 10 مرداد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان،اظهار کرد: 11 شهر و 171 روستا با چالش آب روبرو هستند و می طلبد مدیران بودجه آب یا هر پروژه دیگر را از دست ندهند.

وی با تاکید براینکه مدیران استان پیگیری لازم را برای جذب بودجه داشته باشند، تصریح کرد: پروژه هایی که در حال اتمام هستند تعیین تکلیف شوند.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذار در استان، افزود: استان همدان در موقعیت خوبی در بخشهای گردشگری، عمرانی و کشاورزی قرار گرفته است و سرمایه گذاران به سمت همدان می آیند.

خجسته با بیان اینکه در حال تقاضای سرمایه گذاری 1500 تا5000 میلیاردی در سد اکباتان وجود دارد، خطاب به استاندار همدان تاکید کرد: حساسیت در بحث جذب سرمایه گذاری استان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه پروژه میدان بار همدان یکی از پروژه های بزرگ است، یادآور شد: این پروژه بین المللی است و اشتغالزایی زیادی برای استان ایجاد می کند که مدتی است خوابیده است.

خجسته با اشاره به بازدید خود از بندر امام خمینی(ره)، گفت: 75 درصد کالاهای اساسی از بندر امام وارد می شود که شتاب خوبی گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله آب یک ابرچالش برای همدان است

مساله آب یک ابرچالش برای همدان است