مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 ساعت 23:582019-08-01سياسي

ممکن است در هفته های آینده به نتایج مثبتی در مذاکرات برسیم


رییس جمهور با بیان اینکه امروز با برخی از کشورها در حال مذاکره هستیم و آنها پیشنهاداتی ارایه کردند که متوازن نمی دانیم، لذا آن پیشنهادات را نپذیرفتیم، - گفت: ممکن است در هفته های آینده به نتیجه قابل قبول دست پیدا کنیم و اگر به نتیجه ای نرسیم مرحله بعدی کاهش تعهدات را انجام خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش حادثه 29 بهمن تبریز در زمینه سازی پیروزی انقلاب، اظهارداشت: استان آذربایجان شرقی پیشتاز عالم پروری است و وحدت و هماهنگی مسوولان استان باعث تحرک و پیشرفت آن شده است.

رییس جمهور با بیان اینکه مصاف سختی را پیش رو داریم، اما حتماً از این مصاف پیروز خارج خواهیم شد، اظهار داشت: بدون تردید با روحیه وحدت، همدلی و ایستادگی می توانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون و رفاه بیشتر مردم، گام برداریم.

روحانی اظهار داشت: از آغاز دولت یازدهم شعار ما این بود که ایرانی ها و مردم ایران تنها در دفاع مقدس پیروز میدان نیستند، بلکه در سایر زمینه ها هم چنانچه وارد شوند، می توانند پیروز میدان شوند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: در آن دوران صراحتاً اعلام کردم که دیپلمات های ما قادرند که مشکلات پیچیده و بزرگ سیاسی را حل و فصل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است در هفته های آینده به نتایج مثبتی در مذاکرات برسیم

ممکن است در هفته های آینده به نتایج مثبتی در مذاکرات برسیم