مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مرداد 1398 ساعت 11:432019-08-02اقتصادي

کدام خودروها را بیشتر می دزدند؟


گزارش جدیدی منتشر شده که نشان دهنده میزان سرقت برند و مدل های مختلف خودرو در سراسر جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی گزارشی در وب سایت foxbusiness منتشر شده است که نشان می دهد سارقان خودرو بیشتر کدام برندها و مدل های خودرو را برای سرقت انتخاب کرده اند.

این گزارش تا حد زیادی می تواند به افزایش آگاهی مشتریان بازارهای جهانی خودرو و همچنین تلاش شرکت های خودروسازی مربوطه برای ارتقای سطح ایمنی خودروهای خود کمک کند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو، این گزارش می تواند نشان دهنده ایمنی و مقاومت خودروهای مربوطه در برابر سرقت دزدان باشد و از طرفی دیگر علاقه مندی و تمایل بیشتر سارقان خودرو به آنها را نشان دهد که البته آن نیز برای راحت تر بودن فرایند سرقت است و باز به وضعیت ایمنی خودرو بازمی گردد.

در فهرست زیر، نام برند و مدل خودروهایی که در حد فاصل سال های 2016 تا 2018 میلادی بیشترین گزارش سرقت را به خود اختصاص داده اند، ذکر شده است: دوج شارژر اچ ای ام آی (Dodge Charger HEMI) دوج چلنجر اس آرتی هلکت (Dodge Challenger SRT Hellcat) اینفینیتی کیو50 چهار در (Infiniti Q50 4-door ) اینفینیتی کیوایکس 80 (Infiniti QX80) جی ام سی سیرا 1500 کرو کب (GMC Sierra 1500 crew cab) دوج چلنجر (Dodge Challenger) نیسان ماکسیما (Nissan Maxima) شورولت سیلواردو 1500 کرو کب (Chevrolet Silverado 1500 crew cab) کرایسلر 300 (Chrysler 300 4WD) مرسدس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خودروها را بیشتر می دزدند؟

کدام خودروها را بیشتر می دزدند؟