مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مرداد 1398 ساعت 15:332019-08-03اقتصادي

راه اندازی پرواز «کرمان - استانبول» حداقل به 5 ماه زمان نیاز دارد


مدیرکل فرودگاه های استان کرمان با اشاره به احداث باند جدید فرودگاه کرمان افزود: کار اجرایی این باند 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این باند برای نشست و برخاست بزرگترین هواپیماها (پهن پیکر) طراحی شده که با احداث باند جدید ظرفیت فرودگاه کرمان افزایش خواهد .

- راه اندازی پرواز کرمان - استانبول حداقل به 5 ماه زمان نیاز دارد مدیرکل فرودگاه های استان کرمان با اشاره به احداث باند جدید فرودگاه کرمان افزود: کار اجرایی این باند 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این باند برای نشست و برخاست بزرگترین هواپیماها (پهن پیکر) طراحی شده که با احداث باند جدید ظرفیت فرودگاه کرمان افزایش خواهد یافت و تا 50 سال آینده ظرفیت استفاده از این باند وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قاسم زاده امروز 12 مردادماه در جمع خبرنگاران درباره ساعات پروازهای فرودگاه کرمان اظهار کرد: ساعت پروازها را شرکت های هواپیمایی مشخص می کنند و پروازهای کرمان جزء بهترین ساعات هستند که مسافری که بخواهد به عنوان مثال در تهران کاری را دنبال کند، می تواند کارهای خود را انجام داده و با پرواز آخر شب به کرمان برگردد که بهترین زمان است.

وی درباره لغو قرارداد احداث ترمینال جدید فرودگاه کرمان افزود: چند سال قبل قراردادی بین شرکت فرودگاه های کشور و هواپیمایی ماهان به منظور ساخت ترمینال به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پرواز «کرمان - استانبول» حداقل به 5 ماه زمان نیاز دارد

راه اندازی پرواز «کرمان - استانبول» حداقل به 5 ماه زمان نیاز دارد