مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 06:382019-08-04سياسي

وضعیت جامعه در مساله ازدواج چگونه ساماندهی می شود؟


در تمام برنامه ها باید پیوست فرهنگی داشته باشیم تا وضعیت نامطلوب جامعه در مساله ازدواج ساماندهی شود و به شاخص های گذشته در این زمینه برگردیم.

- امام جمعه موقت اهواز گفت: در تمام برنامه ها باید پیوست فرهنگی داشته باشیم تا وضعیت نامطلوب جامعه در مساله ازدواج ساماندهی شود و به شاخص های گذشته در این زمینه برگردیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به بذگزاری هفته ازدواج از 12 تا 18 مردادماه اظهار کرد: ملاک های ازدواج در قرآن کریم و آنچه در روایات آمده بسیار زیاد است اما متاسفانه جابه جایی ملاک ها در جامعه امروزی ما تقریبا فراگیر شده است.

وی افزود: ملاک های ازدواج تکیه بر توانایی های دینی و اخلاقی طرفین مانند خوش خلقی، عفت و پاکدامنی، امانتداری و دینداری به معنای وسیع خود را شامل می شود.

همچنین درمورد فقر تاکید شده که ازدواج به دلیل مسائل اقتصادی و مالی نباید به تاخیر بیفتد و ازدواج به انسان کمک می کند تا از نظر اقتصادی به توانایی برسد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: در مورد اینکه تاکید شده به دلیل فقر ازدواج را به تاخیر نیندازید، آنچه در جامعه امروز مشاهده می شود با گذشته متفاوت است.

حسن زاده با اشاره به تغییر سبک زندگی، گفت: در گذشته زمانی که یک نفر ازدواج می کرد نیاز به منزل مستقل نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جامعه در مساله ازدواج چگونه ساماندهی می شود؟

وضعیت جامعه در مساله ازدواج چگونه ساماندهی می شود؟