مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 09:052019-08-04سياسي

لاریجانی اخذ مجوز از سران قوا برای انتقال شرکت بازرگانی را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله حاتمیان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پاسخ به اینکه آیا انتقال شرکت بازرگانی دولتی از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت با تأیید شورای هماهنگی سران قوا و تایید مقام معظم رهبری صورت گرفته است؟ گفت: - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: روحانی برای انتقال شرکت بازرگانی دولتی از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت از شورای هماهنگی سران قوا مجوزی نگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله حاتمیان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پاسخ به اینکه آیا انتقال شرکت بازرگانی دولتی از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت با تأیید شورای هماهنگی سران قوا و تایید مقام معظم رهبری صورت گرفته است؟ گفت: در جلسه ای آقای لاریجانی رییس مجلس در این باره نقل کرد که آقای روحانی به دنبال تشکیل وزارت بازرگانی بود پس از آنکه نشد موضوع را در شورای هماهنگی سران قوا مطرح کردند و پس از آنکه آنجا هم جوابی نگرفته بود رفته و اجازه گرفته است.

وی در پاسخ به اینکه اگر آقای رییس جمهور برای انتقال شرکت بازرگانی دولتی از وزارت جهاد به وزارت صمت مجوزی از سوی سران سه قوه نداشته پس چطور این شرکت را منتقل می کند، گفت: استنباط من این است اگر انتقال شرکت بازرگانی دولتی اکنون بدون اجازه و ورود مجلس انجام شده نشان می دهد که آقای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی اخذ مجوز از سران قوا برای انتقال شرکت بازرگانی را رد کرد

لاریجانی اخذ مجوز از سران قوا برای انتقال شرکت بازرگانی را رد کرد