مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 12:132019-08-04اقتصادي

تحقق رونق تولید با افزایش توانایی عملیاتی بانک ها


نماینده مردم اردکان در مراسم ارتقای شعبه بانک ملی این شهرستان به درجه ممتاز، گفت: نقش بانک ها در توسعه کشور تعیین کننده است و در تامین سرمایه به عنوان رگ حیاتی یک نظام اقتصادی، - بسیار نقش آفرین هستند.

نماینده مردم اردکان در مراسم ارتقای شعبه بانک ملی این شهرستان به درجه ممتاز، گفت: نقش بانک ها در توسعه کشور تعیین کننده است و در تامین سرمایه بعنوان رگ حیاتی یک نظام اقتصادی، بسیار نقش آفرین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تابش با بیان این که بانک ها محمل و بستری سازنده جهت جذب و هدایت سرمایه ها برای فعالیت های اقتصادی و توسعه ای هستند، عنوان کرد: گرچه اصلاح نظام بانکی یک ضرورت است اما این امر در شرایطی که دچار رکود و بحران اقتصادی هستیم میسر نیست و نیازمند برنامه ریزی دقیق، فراهم کردن زیرساخت ها و تامین منابع کافی می باشیم.

عضو شورای پول و اعتبار ادامه داد: با توجه به بانک محور بودن اقتصاد ایران، در شرایط فعلی برای تحقق رونق تولید باید توانایی عملیاتی بانک ها را افزایش دهیم.

نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: استان یزد یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود بنابراین باید از این مزیت در جهت ارتقا ی توان بانک ها و فراهم کردن سرمایه برای رونق تولید نیز بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رونق تولید با افزایش توانایی عملیاتی بانک ها

تحقق رونق تولید با افزایش توانایی عملیاتی بانک ها