مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مرداد 1398 ساعت 08:182019-08-05سياسي

نماینده بهار و کبودراهنگ: جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز زندگی مردم را وابسته به مخابرات دانست و گفت: در حوادث و سوانح، ارتباطات نقش مهمی را در نجات جان افراد ایفا می کند و توقعات بجای مردم در شهرها و روستاها ایجاب می کند که با سرعت بیشتری کیفیت خدمات دهی .

- نماینده بهار و کبودراهنگ: جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز زندگی مردم را وابسته به مخابرات دانست و گفت: در حوادث و سوانح، ارتباطات نقش مهمی را در نجات جان افراد ایفا می کند و توقعات بجای مردم در شهرها و روستاها ایجاب می کند که با سرعت بیشتری کیفیت خدمات دهی را ارتقا داده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی پورمختار در شورای اداری شهرستان بهار، با بیان اینکه جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند و این مساله برنامه ریزی ویژه ای می خواهد، اعلام کرد: هفته گذشته از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سفر به همدان دعوت کردیم و وی دعوت ما را پذیرفت و مقرر شد که قبل از سفر با او جلسه ای در وزارتخانه برای صدور دستور درخواست ها برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قول ایجاد 150 هزار شغل با تکیه بر بستر مخابرات را داده است، باید ببینیم ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بهار و کبودراهنگ: جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند

نماینده بهار و کبودراهنگ: جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند