مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مرداد 1398 ساعت 11:492019-08-05اقتصادي

بازار فروش تبلت؛ روی سراشیبی سقوط!


گزارش ها حاکیست که استقبال کاربران از خریداری و استفاده از تبلت در سه ماهه نخست سال جاری میلادی به شدت کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش بود که بسیاری از کارشناسان از احتمال ضعیف شدن بازارهای مربوط به فروش و عرضه تبلت در جهان خبر داده و سخن گفتند.

آن زمان کمتر کسی باور می کرد تبلت ها که در چند سال اخیر یکی از اصلی ترین دستگاه های محبوب و موردنیاز کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی به شمار می رفتند، دیگر خریدار نداشته باشند و شرکت های تولیدکننده آنها نیز تصمیم بگیرند تولید آنها را متوقف کرده و یا کاهش دهند.

کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا به تازگی با انتشار گزارش و نموداری اعلام کرده اند که میزان استقبال کاربران از تبلت ها نسبت به سال های گذشته به شدت رو به کاهش است و انتظار می رود که سرنوشت و آینده چندان درخشان و قابل توجهی پیش روی آنها نباشد.

نمودار زیر علاوه بر نمایش روند کاهشی خریداری و استفاده کاربران از تبلت در بازارهای جهانی، نشان می دهد که سهم قابل توجهی از بازار فروش این محصولات به تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید تعلق و اختصاص دارد.

بر اساس اطلاعاتی که از نمودار فوق می توان دریافت کرد، فروش تبلت در سه ماهه چهارم و پایانی هر سال با رشد و افزایش قابل ملاحظه ای روبرو شده که به عقیده تحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار فروش تبلت؛ روی سراشیبی سقوط!

بازار فروش تبلت؛ روی سراشیبی سقوط!