مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 08:532019-08-06ورزشي

ایران به دنبال پنجمین قهرمانی؛ مس در اندیشه تاریخ سازی


رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال 2019 از 16 تا 26 مرداد ماه امسال به میزبانی تایلند برگزار می شود و تیم مس سونگون برای دومین سال پیاپی نماینده ایران در این مسابقات است و می خواهد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهمین دوره مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا از فردا (چهارشنبه) در تایلند آغاز می شود.

ایران با چهار قهرمانی در این مسابقات پرافتخارترین کشور بوده و جالب اینکه تاکنون هیچ تیم ایرانی موفق به کسب دو قهرمانی در این بازی ها نشده و فولاد ماهان اصفهان، گیتی پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون چهار تیم ایرانی هستند که هر کدام یک قهرمانی دارند.

ژاپنی ها نیز با سه قهرمانی در این پیکارها پس از ایران قرار دارند و جالب اینکه ناگویا ژاپن در هر سه دوره قهرمان شده تا پرافتخارترین تیم باشگاهی این مسابقات باشد.

دو دوره نیز تیم چونبوری تایلند جام قهرمانی را بالای سر برده و حالا در دهمین دوره مسابقات باید دید کدام تیم قهرمان بازی ها می شود.

در زیر مروری داریم بر تاریخچه این بازی ها با محوریت عملکرد تیم های ایران.

دوره اول- 2010؛ میزبان ایران بازی های جام باشگاه های آسیا به صورت رسمی از سال 2010 استارت خورد و ایران و شهر اصفهان میزبانی اولین دوره این بازی ها را بر عهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال پنجمین قهرمانی؛ مس در اندیشه تاریخ سازی

ایران به دنبال پنجمین قهرمانی؛ مس در اندیشه تاریخ سازی