مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 14:532019-08-06اقتصادي

کارت بازرگانی 90 شرکت بازرگانی متخلف تعلیق شد


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از تعلیق کارت بازرگانی 90 شرکت متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید یاسر رایگانی در نشست خبری امروز (سه شنبه) اظهار کرد: معاونت اجرای احکام تعزیرات با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و دبیر کل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران کارت بازرگانی 90 شرکت متخلف را تعلیق کرده است.

وی افزود: تعلیق کارت بازرگانی شرکت های متخلف باعث تلاش متخلفان در جهت سالم سازی کسب و کار و ایفای تعهدات ارزی آنها شد ولی بعد از تعلیق مذکور متاسفانه دیگر رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران و دبیر کل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران به هیچ نامه تعلیق این معاونت ترتیب اثر نمی دهد و قریب 9 ماه است از هرگونه همکاری با این معاونت خودداری می کند.

سخنگوی تعزیرات خاطرنشان کرد: این در حالی است که رییس جمهور در چند روز گذشته تاکیدهای بسیاری در خصوص مبارزه با تخلفات ارزی داشته است.

رایگانی گفت: طبق ماده 10 و 11 قانون تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات ارز و عدم ایفای تعهد واردکنندگان و تولید کنندگان در قبال دریافت ارز از تخلفاتی است که در صلاحیت این سازمان است و طبق مفاد یادشده، مجازات این متخلفان اعاده عین ارز و تعلیق کارت بازرگانی برای مدت 6 ماه تا یک سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت بازرگانی 90 شرکت بازرگانی متخلف تعلیق شد

کارت بازرگانی 90 شرکت بازرگانی متخلف تعلیق شد