مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 17:132019-08-06اقتصادي

بیشترین پرونده های قاچاق مربوط به ورود پوشاک است


مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین پرونده های قاچاق مربوط به ورود منسوجات و پوشاک به کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمجید اجتهادی امروز (سه شنبه) در نشست خبری سازمان تعزیرات اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال در شعب ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، ورودی پرونده ها 28 درصد افزایش داشته و همچنین رسیدگی به پرونده ها نیز 26 درصد بیشتر از سال گذشته شده است.

وی افزود: در این مدت، کشف پرونده های کلان با ارزش یک میلیارد ریال 47 درصد افزایش یافته و پرونده های ملی با ارزش 5 میلیارد ریال، افزایش 52 درصدی داشته است.

همچنین در بحث وصولی پرونده ها نیز 96 درصد افزایش وصولی داشته ایم.

مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز تعزیرات در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده های خودروهای لوکس گفت: این خودروها همچنان در انبار سازمان اموال تملیکی فارس نگهداری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا بحث امحای این خودروها مطرح شد اما بعدها مسئولان تصمیم گرفتند استفاده بهتری از این خودروها شود و تصمیم به صادرات خودروها مطرح شد.

مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات افزود: در رابطه با صادرات این خودروها هم مشکلاتی ایجاد شد و در نهایت به عنوان کالای قاچاق هنوز در انبار سازمان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین پرونده های قاچاق مربوط به ورود پوشاک است

بیشترین پرونده های قاچاق مربوط به ورود پوشاک است