مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 08:332019-08-07حوادث

تصادف کامیون ها در سمنان یک کشته بر جای گذاشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از تصادف کامیون و تانکر سوخت در محور سرخه – سمنان خبر داد و گفت: راننده یکی از تریلی ها در این سانحه جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مظفر محمدخانی با اشاره به انجام عملیات رهاسازی مصدومان توسط امدادگران هلال احمر در تصادف دو دستگاه کامیون و تانکر سوخت در سمنان، اظهار کرد: ساعت 3 و 50 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه، 16 مرداد، تصادف دو دستگاه کامیون و تانکر سوخت در کیلومتر 15 محور سرخه به سمنان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از حادثه، یک تیم عملیاتی از پایگاه نجات سرخه به محل حادثه اعزام شد .

وی افزود: در این حادثه، متأسفانه راننده یکی از تریلرها در صحنه تصادف جان خود را از دست داد و 2 نفر نیز میان آهن پاره ها گرفتار شده بودند که امدادگران هلال احمر عملیات رهاسازی با استفاده از ست نجات را برای رهایی آنان انجام داده و جهت انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل شد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: در این عملیات، 2 نفر نیروی عملیاتی به همراه یک دستگاه خودروی ست نجات حضور داشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف کامیون ها در سمنان یک کشته بر جای گذاشت

تصادف کامیون ها در سمنان یک کشته بر جای گذاشت