مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 10:432019-08-07اقتصادي

مشتریان سراتو نگران ایفای تعهدات نباشند/ واردات خودرو آزاد نمی شود


مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت گفت: با کناره گیری کیاموتورز از چرخه تولید در ایران، هیچ ضرری متوجه مصرف کنندگان نیست چرا که 1000 دستگاه سراتو پیش از این تولید شده، - قطعات و لوازم یدکی آن در انبارهای گروه خودروسازی سایپا ساماندهی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا مفیدی از تولید 1000 دستگاه سراتو پیش از خروج کیاموتورز خبر داد و گفت: شرکت کیا و اغلب شرکت های خارجی وفادار به تعهداتشان نیستند و ما کمتر شریک خارجی وفادار در این سالها داشته ایم، چه اروپایی و آسیایی بیشتر آنها به دنبال منافع خود هستند و در چنین مواقعی از یکدیگر سبقت می گیرند که از این بازار خارج شوند و به بازارهای بزرگترشان که در آمریکا و دیگر کشورهاست، برسند.

او افزود: شرکت کیا هم در سالهای گذشته به تعهدات خود عمل نمی کرد، البته ما هم مدتی است که از محصولات این شرکت تولید نداشته ایم اما چون در این چند دهه مورد بی مهری شرکتهای خودروساز خارجی بودیم طی مقاطعی مجموعه ها و قطعاتی را از قبل در انبارهای گروه سایپا ساماندهی کرده ایم .

مفیدی گفت: برای ایفای بعضی از تعهدات معوق خودروسازها از خریداران محصولات رنو و برلیانس خواستیم اگر این محصول را می پسندند، از این تعداد و فرصت پیش آمده استفاده کنند و سراتو را جایگزین خودروی مدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتریان سراتو نگران ایفای تعهدات نباشند/ واردات خودرو آزاد نمی شود

مشتریان سراتو نگران ایفای تعهدات نباشند/ واردات خودرو آزاد نمی شود