مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 14:032019-08-07اجتماعي

درشکه رانی اسب های میدان نقش جهان، جاذبه توریستی یا حیوان آزاری؟


وجود اسب های میدان نقش جهان برای درشکه رانی و شرایط بد نگهداری از این اسب ها انتقادات بسیاری را بر انگیخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز پیش بیهوشی یک راس اسب در اثر گرمای بیش از حد تابستانی در میدان نقش جهان اصفهان که یک جاذبه توریستی جهانی به حساب می آید، سر و صدا و انتقاد فعالان محیط زیست را بلند کرد.

سال های زیادی است که شاهد تلاش های مردمی و سازمان های شکل گرفته ازحامیان طبیعت، به جهت تلاش حداکثری برای یادآوری و احیای حقوق حیوانات هستیم.

سال گذشته نیز، عده ای از این فعالان، برای یادآوری سختی های وارد بر اسب های میدان نقش جهان، دست به کار شدند و اقداماتی برای انحلال این شغل کاذب در حاشیه میدان انجام دادند.

سپهر سلیمی-یک فعال محیط زیست و حامی حقوق حیوانات، بعد از حادثه ای که ظهر تابستان10مرداد ماه، برای یک اسب در میدان نقش جهان رخ داد، به خبرنگار ایسنا گفت: سال گذشته کمپینی برای نجات این اسب ها ایجاد شد که متأسفانه به بار ننشست و با مخالفت عده ای، اسب ها همچنان در میدان ماندند.

کوروش محمدی- رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در گفت گو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید این ادعای سلیمی گفت: وضعیت اسب های میدان، قبلا هم باعث ناراحتی شده بود و اقداماتی برای پایان بخشیدن به حضور اسب ها در میدان انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درشکه رانی اسب های میدان نقش جهان، جاذبه توریستی یا حیوان آزاری؟

درشکه رانی اسب های میدان نقش جهان، جاذبه توریستی یا حیوان آزاری؟