مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 14:532019-08-07سياسي

تحقیر ظریف، بازی در زمین آمریکاست


امیر محبیان می گوید کسانی که در داخل کشور تلاش می کنند مسوول سیاست خارجی کشور را تحقیر کنند، دانسته یا ندانسته در چارچوب و زمین بازی آمریکایی ها بازی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: اعلام تحریم های جدید امریکا علیه شخص وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که توانسته بود در مذاکرات با 6 قدرت جهانی، برجام را به نتیجه برساند، با موج واکنش ها در داخل و خارج ایران مواجه شد.

نهادهای نظام و مقام های جمهوری اسلامی ایران، از جناح های مختلف سیاسی و در سطوح مختلف، تحریم ظریف را محکوم کردند و علنا حمایت خود را از دستاوردهای او تاکنون و اقدامات پیش رو در مقام رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، نشان دادند.

در این میان، منتقدان ظریف هم ساکت نماندند، از یک سو امریکایی ها ظریف را به فقدان اختیار و فاقد حق تصمیم گیری متهم کردند، از سوی دیگر برخی منتقدان داخلی به نکوهش قربانی روی آوردند و تحریم ظریف را نتیجه عملکرد خود او در اعتماد به امریکا و دیپلماسی لبخند معرفی کردند.

نشست خبری ظریف به مناسبت روز خبرنگار و دیدارهای رییس جمهور، رییس مجلس و فرمانده سپاه قدس با ظریف در روزهای گذشته، بهانه ای شد تا از امیر محبیان، تحلیلگر مسائل سیاسی، در مورد دلایل و اعتبار انتقادهایی که این روزها از ظریف مطرح می شود سوال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر ظریف، بازی در زمین آمریکاست

تحقیر ظریف، بازی در زمین آمریکاست