مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مرداد 1398 ساعت 14:332019-08-08سياسي

اهمیت نقش صندوق رفاه در افزایش امکانات دانشجویی


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت صندوق رفاه در افزایش امکانات دانشجویان عنوان کرد: امیدوارم با تلاش و همدلی بیشتر با ریاست صندوق رفاه، - برکت آن در زندگی دانشجویی جاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری در مراسم تکریم و معارفه رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه صندوق رفاه دانشجویان برای معاونت فرهنگی و دانشجویی بسیار حائز اهمیت است، گفت: اهمیت صندوق در شرایط اقتصادی موجود کشور بسیار بیشتر است.

امیدوارم با تلاش و همدلی بیشتر با ریاست صندوق رفاه، برکت آن در زندگی دانشجویی جاری شود.

وی از تلاش های دکتر مجیدمشکینی رییس پیشین صندوق رفاه تقدیر کرد و گفت: از 5 سال گذشته تا امروز دکتر مشکینی به عنوان رییس صندوق رفاه دانشجویان در کمال صداقت و امانتداری سکان اداره صندوق رفاه دانشجویان را عهده دار بودند و شرایط صندوق را متحول کردند.

در سال های پیش از مدیریت ایشان، دوستان صندوق را نگه داری می کردند اما دکتر مشکینی ضمن رعایت امانتداری، تحولات زیادی در ساختار صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ایجاد کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت صندوق رفاه در گسترش رفاه و افزایش امکانات دانشجویان، بیان کرد: مهندس بهروز رحیمی که پیش از این به عنوان معاون توسعه دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت نقش صندوق رفاه در افزایش امکانات دانشجویی

اهمیت نقش صندوق رفاه در افزایش امکانات دانشجویی