مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مرداد 1398 ساعت 14:582019-08-08سياسي

فعالیت پنج شنبه های گردشگری در پایتخت


رییس ستاد گردشگری تهران از فعالیت پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سیف ظهر امروز در حاشیه پنجشنبه های گردشگری که این هفته به مناسبت روز خبرنگاران با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد، با بیان این که متاسفانه گردشگری در تهران در دوره های قبل مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: با این حال با تلاش مدیریت شهری جدید نفوذ گردشگری تهران در بخش های مختلف افزایش یافته است به گونه ای که ما را در جلسات ریاست جمهوری و حتی نهادهای داخلی در صورتی که موضوع جلسه به گردشگری مربوط باشد دعوت کرده و نظر ستاد گردشگری شهرداری را نیز در مسائل مختلف جویا می شوند.

در لایحه اخیری که سازمان میراث فرهنگی به هیات دولت ارسال کرده است، نظر شهرداری تهران نیز در مورد مفاد این لایحه پرسیده شده است و این نشان می دهد که گردشگری در تهران جای خود را پیدا کرده است.

وی افزود: متاسفانه مردم نسبت به محیط های پیرامونی خود بی تفاوت هستند و بی خبر هستند که در خیابان های تهران چه اتفاقاتی افتاده است.

به همین دلیل می بینیم که رستوران گردی و فست فودگردی به مقصدی برای تهرانی ها بدل شده است در حالی که آنان می توانند از مراکز دیدنی شهرشان استفاده کنند و برهمین اساس و برای شناساندن تهران و کوچه هایش به مردم طرح پرسه در شهر را اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پنج شنبه های گردشگری در پایتخت

فعالیت پنج شنبه های گردشگری در پایتخت