مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مرداد 1398 ساعت 20:282019-08-09اقتصادي

شکایت بانک مرکزی از 150 نفر بابت خسارت 4 میلیارد دلاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در برنامه دست خط شبکه پنج اظهار داشت: اینطور نیست که برای مدیریت بازار فقط ارز وارد بازار کنم، - رییس کل بانک مرکزی گفت: 140 تا 150 اسم شخص حقیقی و حقوقی را به دادستان دادیم و از آن ها شکایت کرده ایم که ارز صادرات را نیاورده اند که عدد آن نیز به 4 میلیارد دلار بالغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در برنامه دست خط شبکه پنج اظهار داشت: اینطور نیست که برای مدیریت بازار فقط ارز وارد بازار کنم، تدبیری به کار نمی گیرم که مشکل داشته باشد.

وی افزود: بعد ازاینکه قرار شد به بانک مرکزی بروم، از آقا عذرخواهی کردم قبل از رفتن به چین وقت شما را گرفتم، ولی نتوانسته ام رهنمود های شما را اجرا کنم.

ایشان فرمودند: اشکال ندارد و همین جا موفق کار کنید.

همتی تصریح کرد: برخی می گویند دوست داشتید وارد بانک مرکزی شوید؟ این چه دوست داشتنی است؟ 6 ماه اول سال من اصلا شب ها خوابم نمی برد؛ ساعت 2 نصف شب بلند می شدم و می گفتم چه کار باید بکنم؟ دوست داشتم کاری برای کشورم انجام دهم و مردم احساس رضایت کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حذف چهار صفر از پول ملی گفت: الان مردم در مبادلات از ریال استفاده نمی کنند و چرا ما باید به عنوان پول ملی از ریال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت بانک مرکزی از 150 نفر بابت خسارت 4 میلیارد دلاری

شکایت بانک مرکزی از 150 نفر بابت خسارت 4 میلیارد دلاری