مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مرداد 1398 ساعت 09:142019-08-10پزشكي

خیز تولیدکنندگان نانو داروی ضدسرطان ایرانی به کشورهای اروپایی


تولیدکنندگان نانو داروی ضدسرطان پس از صادرات این دارو به کشور سوریه به میزان 3 هزار ویال، در تلاش هستند تا این دارو را در 6 کشور ارمنستان، لبنان، - عراق، عمان، تایلند و اسپانیا تجاری سازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت دارویی، برای نخستین بار در خاورمیانه داروی ضد سرطان نانولیپوزومی دوکسوروبیسین هیدروکلراید تزریقی 20mg/10ml را با نام تجاری سینادوکسوزوم تولید کرده و این دارو با دانش فنی بومی پس از اخذ مجوز تولید از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال 91 تولید و به بازر دارویی کشور عرضه شد.

عمده کارهای پژوهشی این شرکت فرمولاسیون برپایه میسل ها، لیپوزوم ها و نانوذرات بر پایه چربی ها و تبدیل آن به مقیاس صنعتی با کاربردهای تزریقی، خوراکی و موضعی است.

سینا دوکسوزوم یک داروی ضد تومور است که در درمان سرطان سینه متاستازدهنده به ویژه در بیمارانی که در معرض یا دارای مشکلات قلبی هستند و همچنین درمان سرطان تخمدان پیشرفته استفاده می شود.

این دارو همراه با بورتزومیب (Bortezomib) در درمان مولتیپل میلوما (یک نوع سرطان خون که معمولا در مغز استخوان بروز می کند) به ویژه برای بیمارانی که حداقل یک درمان اولیه دریافت کرده اند نیز تجویز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز تولیدکنندگان نانو داروی ضدسرطان ایرانی به کشورهای اروپایی

خیز تولیدکنندگان نانو داروی ضدسرطان ایرانی به کشورهای اروپایی