مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مرداد 1398 ساعت 11:142019-08-10ورزشي

خادم الشریعه: می خواهم جزو 10 نفر برتر بانوان جهان باشم


سارا سادات خادم الشریعه می گوید که هدفش قرار گرفتن جزو 10 نفر برتر بانوان جهان و کسب مقام استاد بزرگی است.

- "سایپا اول با بازیکنان تسویه می کرد بعد به مسابقات شهرهای آسیا می رفت" خادم الشریعه: می خواهم جزو 10 نفر برتر بانوان جهان باشم سارا سادات خادم الشریعه می گوید که هدفش قرار گرفتن جزو 10 نفر برتر بانوان جهان و کسب مقام استاد بزرگی است.

سارا سادات خادم الشریعه در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد خود در رقابتهای آزاد چین که موفق به کسب رتبه ی شانزدهمی این رقابت ها شد، اظهار کرد: مسابقات آزاد چین محدودیت هایی داشت و شطرنج بازان بالای ریتینگ 2400 می توانستند در آن شرکت کنند.

این مسابقات در تابستان جزو قوی ترین رقابتهای آزاد بود که برگزار شد و رقبای من از دور اول تا آخر، استاد بزرگ هایی بودند که میانگین ریتینگ های آنها حدود 2640 بوده که این ریتینگ 150 واحد از ریتینگ بین المللی من بیشتر است.

او افزود: بازی های خیلی سختی در این رقابت ها داشتم و توانستم دومین نورم خود را دریافت کنم که این نورم کمک بزرگی برای کسب آخرین نورمم در آخر امسال می کند.

البته خیلی وقت پیش می توانستم دومین نورم خود را دریافت کنم اما به خاطر شرایطی مانند نبود حریفان به اندازه ی کافی از کشورهای مختلف و یا حتی کمبود ریتنیگ، از گرفتن دومین نورم باز ماندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادم الشریعه: می خواهم جزو 10 نفر برتر بانوان جهان باشم

خادم الشریعه: می خواهم جزو 10 نفر برتر بانوان جهان باشم