مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مرداد 1398 ساعت 11:482019-08-10فناوري

از بازار آنلاین سیم کارت چه می دانید؟


بازار آنلاین سیم کارت که چندین سال است فعالیت خود را شروع کرده تا به امروز توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و همچنین کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رندباز، در بازار آنلاین سیم کارت نیازی نیست که شما برای خرید و فروش سیم کارت شخصاً به دفاتر مراکز فروش مراجعه کنید، بلکه می توانید تمامی کارهای خرید، فروش و حتی نوع اپراتور اصلی و مجازی را مشخص کنید.

درهر صورت بازهم ممکن است برای عده ای این سوال پیش بیاید که آنلاین از اپراتورهای اصلی می توانید سیم کارت های اپراتورهای مجازی را نیز خریداری کنید.

علاوه بر خرید سیم کارت آنلاین شما می توانید سیم کارت های خود را نیز باقیمت مناسب در این بازار آنلاین سیم کارت به فروش برسانید.

آیا با اپراتورهای مجازی آشنایی دارید؟ چندین سال است که بازار اپراتورهای مجازی در ایران بسیار داغ شده و آن ها نیز توانسته اند به دنیای ارتباطات وارد شوند.

اپراتورهای مجازی حدود 20 سال است که فعالیت خود را آغاز کردند اما چندین سال است که به طور رسمی در ایران رونمایی شده و چند اپراتور به طور مجازی در حال فعالیت هستند، درواقع اپراتور مجازی اجازه راه اندازی یک شبکه جدید موبایل را در ایران ندارد و باید با همکاری با اپراتورهای اصلی فعالیت خود را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازار آنلاین سیم کارت چه می دانید؟

از بازار آنلاین سیم کارت چه می دانید؟