مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مرداد 1398 ساعت 11:582019-08-10اقتصادي

زورآزمایی بانک مرکزی با متخلفان ارزی


رییس کل بانک مرکزی با کسی شوخی ندارد و می خواهد از همه حساب کشی کند، او گفته که اگر زورمان نرسد به رییس جمهور می گوییم.

به این ترتیب به نظر می رسد که برخی از شرکت هایی که اقدام به رفع تعهد ارزی نکرده اند و دولتی هم بوده اند، - به نوعی به زور قصد داشتند قانون را دور بزنند که با رسانه ای شدن این موضوع و به میان آمدن پای رییس جمهور جلوی این موضوع گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از یک سال است که کشور تحت تاثیر مسائل ارزی مختلف قرار گرفته و این امر به مهم ترین موضوع در بخش اقتصادی دولت تبدیل شده است؛ از افزایش ناگهانی و نوسانات بازار ارز در سال گذشته گرفته تا پیگیری بانک مرکزی برای بازگرداندن ارز به چرخه اقتصاد و رفع تعهد ارزی.

بانک مرکزی که اکنون توانسته ثبات را به بازار ارز برگرداند و جلوی نوسانات هیجانی در این بازار را بگیرد، اکنون به دنبال این است که ذخایر ارزی کشور را بهبود بخشیده و ارز بیشتری را در کشور حفظ کند، هرچند که در این میان برخی در پی این هستند که راه های قانونی دریافت ارز را دور بزنند یا با استفاده از رانت و حتی زور، از قانون فرار کنند.

همین امر سبب شد تا رییس کل بانک مرکزی به جای عقب نشینی از موضع خود و این بانک، پای شخص رییس جمهور را به موضوع رفع تعهدات ارزی باز و فهرست شرکت هایی که تعهد ارزی خود را رفع نکرده اند را به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورآزمایی بانک مرکزی با متخلفان ارزی

زورآزمایی بانک مرکزی با متخلفان ارزی