مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مرداد 1398 ساعت 13:282019-08-10سياسي

پایان دوران براندازی جمهوری اسلامی توسط دشمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سردار ایوب سلیمانی پیش از ظهر امروز در بازدید ساختمان پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته دشمن سعی کرده ابزار فشار اقتصادی را فعال نگه دارد، - جانشین فرمانده ناجا گفت: دشمنان در سال گذشته، پایان دوران براندازی جمهوری اسلامی را اعلام کردند و گفتند این کشور قابل براندازی کردن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سردار ایوب سلیمانی پیش از ظهر امروز در بازدید ساختمان پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته دشمن سعی کرده ابزار فشار اقتصادی را فعال نگه دارد، اظهار کرد: دشمن امید به براندازی داشت.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: دشمنان در سال گذشته، پایان دوران براندازی جمهوری اسلامی را اعلام کردند و گفتند این کشور قابل براندازی کردن نیست، یک اصل را در نظر گرفتند تا ملت را نشانه بگیرند و اقتصاد رکن اساسی مبارزه با جمهوری اسلامی ایران شد.

وی تصریح کرد: امروز جهان غرب هیچ ابزاری جز اقتصاد برای مقابله با جمهوری اسلامی در اختیار ندارد، آن ها از همه ابعاد، امیدی به براندازی ایران ندارند، پیش از این تمام ابزار را همراه با فشار اقتصادی در اختیار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دوران براندازی جمهوری اسلامی توسط دشمن

پایان دوران براندازی جمهوری اسلامی توسط دشمن