مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مرداد 1398 ساعت 08:332019-08-11بين الملل

خودکشی سرمایه دار فاسد حامی ترامپ و اسراییل در زندان


رسانه های آمریکایی گزارش دادند، جسد میلیاردر آمریکایی حامی دونالد ترامپ و رژیم صهیونیستی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی دختران نوجوان در بازداشت به سر می برد ظاهراً در پی ارتکاب خودکشی در سلولش پیدا شده است.

- "خودکشی" سرمایه دار فاسد حامی ترامپ و اسراییل در زندان رسانه های آمریکایی گزارش دادند، جسد میلیاردر آمریکایی حامی دونالد ترامپ و رژیم صهیونیستی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی دختران نوجوان در بازداشت به سر می برد ظاهراً در پی ارتکاب خودکشی در سلولش پیدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جسد جفری اپستین، سرمایه گذار معروف آمریکایی روز شنبه ساعت 6:30 دقیقه صبح به وقت محلی توسط ماموران در داخل سلولش در زندانی در نیویورک پیدا شد.

مقام ها می گویند ظاهرا علت مرگ او خودکشی بوده هر چند که پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

همزمان ویلیام بار دادستان کل آمریکا اعلام کرده تحقیقات درباره این که آیا زندان بانان از اجرای اقدامات پیشگیرانه از خودکشی برای جفری اپستین تخطی کرده اند تحقیق می کند.

اپستین، سرمایه گذار ثروتمند اهل نیویورک که به مراکز قدرت نزدیک بود روز ششم ژوییه به اتهام گرداندن یک شبکه وسیع سواستفاده جنسی از دختران نوجوان دستگیر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی سرمایه دار فاسد حامی ترامپ و اسراییل در زندان

خودکشی سرمایه دار فاسد حامی ترامپ و اسراییل در زندان