مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مرداد 1398 ساعت 10:032019-08-11سياسي

لزوم ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات


مسئولین باید در مقابل مطالبات خبرنگاران سعه صدر به خرج دهند و شرایطی را فراهم کنند که خبرنگاران به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مسئولین باید در مقابل مطالبات خبرنگاران سعه صدر به خرج دهند و شرایطی را فراهم کنند که خبرنگاران به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علی امیری در همایش تجلیل از خبرنگاران مازندران که در مجتمع شرکت نفت محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: اهالی رسانه از عزیزترین، شریف ترین و با احساس مسئولیت ترین قشر جامعه ما هستند.

وی با بیان اینکه زمانی که نام رسانه، مطبوعات و خبرنگار می آید، آزادی فکر به اذهان متبادر می شود، گفت: یکی از تاریخی ترین کمک رسانه ها به آزادی افکار و بیان متعلق به انقلاب مشروطه بوده و این نقش مهم تا زمان انقلاب اسلامی به جد ظهور و بروز پیدا کرده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه در دوره پهلوی، نقش مطبوعات و خبرنگاران بسترساز پیروزی انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: در ادبیات سیاسی از مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می شود.

امیری در ادامه با اشاره به اینکه امروز سبک زندگی مردم به دلیل تحولاتی که در جامعه بشری رخ داده تغییر کرده است، یادآور شد: رسانه ها در افقی بالاتر نسبت به سه قوه در کشور قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات

لزوم ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات