مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مرداد 1398 ساعت 11:232019-08-12سياسي

گوشت های قربانی حج به ایران برگردانده نمی شود


درحالی که حدود سه ماه پیش از رایزنی با عربستان برای بازگرداندن گوشت های قربانی حجاج ایرانی به کشور حرف در میان بود، اما اکنون رییس سازمان حج و زیارت خبر داده است که این گوشت ها به ایران برگردانده نمی شود و قرار است به 27 کشور محروم ارسال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از آن که حج آغاز شود، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر ـ نماینده پیشین ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ از رایزنی با عربستان برای بازگرداندن گوشت های قربانی حج ایرانی ها به کشور سخن گفته و اظهار کرده بود: دولت عربستان چند سال پیش آماده بود که ما گوشت های قربانی را به کشور بازگردانیم اما برخی در کشورمان اما و اگرهایی در خصوص این گوشت ها آوردند و گفتند ممکن است سالم نباشد ولی ما تصمیم گرفته ایم امسال مذاکراتی را در خصوص برگرداندن 81 هزار لاشه گوسفند به کشور آغاز کنیم تا این 81 هزار لاشه در کشور و در مراکزی مانند بهزیستی و کمیته امداد توزیع شود.

این سخنان در شرایطی مطرح شد که قیمت گوشت در ایران روند صعودی پیدا کرده بود و توزیع آن به نرخ دولتی با سهیمه بندی انجام می شد.

با این حال دیگر مقامات حج پس از کناره گیری حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر از نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، درباره سرنوشت گوشت های قربانی حج 98 اظهارنظری نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت های قربانی حج به ایران برگردانده نمی شود

گوشت های قربانی حج به ایران برگردانده نمی شود