مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مرداد 1398 ساعت 23:582019-08-12سياسي

ازدواج شیرین است اما به شرط و شروط ها...


ازدواج شیرین است به شرط و شروط ها؛ آقا پسر، تحصیلات عالیه، خانه، ماشین، شغل، خانواده ثروتمند و سرمایه خوبی برای گرفتن عروسی باشکوه در یکی از باغ تالارهای معروف شهر داشته باشد و البته مهمتر از همه مهریه سنگینی به اندازه سال تولد دختر خانم متعهد شود.

- از آن طرف دختر خانم، سن پایین، تحصیلات عالیه و شغل داشته باشد و جهیزیه دهن پُر کنی به خانه بخت بیاورد و البته همه آنها هم مارک باشد؛ خلاصه آنکه اگر همه شرایط فراهم بود که خطبه عقد جاری می شود و حداقل در آغاز ازدواج همه به به و چه چه می کنند و اگر نبود که به هزار و یک علت چه دختر و چه پسر قید ازدواج را می زنند و هر کدام بهانه ای برای ازدواج نکردن می آورند.

اما هستند هم دختر و پسرهایی که در این میان به هم دل می بندند و جشن عقد و عروسی شان را به زمانی موکول می کنند که حداقل یکی از شرایط لازم برای ازدواج همچون شغل فراهم شده باشد؛ به عنوان مثال چهار سال از نامزدی افسانه و علیرضا می گذرد و افسانه حلا از طولانی شدن دوره نامزدی اش خسته شده.

او به خبرنگار ایسنا می گوید: من به هر کاری راضی ام ولی علیرضا راضی نمی شود، ای کاش سطح توقعاتش کمتر بود، و به خاطر من، هر شغلی را می پذیرفت.

افسانه 24 ساله و دانشجوی فوق لیسانس است، نامزدش علیرضا، پسردایی او، 29 ساله و کارشناسی عمران دارد؛ خواستگاری شان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج شیرین است اما به شرط و شروط ها...

ازدواج شیرین است اما به شرط و شروط ها...