مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 03:432019-08-13سياسي

دستور ویژه رییس جمهور برای ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دستور ویژه رییس جمهور برای در اولویت قرار گرفتن ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات خبر داد.

- امید قادری در گفت وگو باخبرنگار ایسنا، به سفر اوایل امسال رییس جمهور به استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: در این سفر استاندار کرمانشاه باتوجه به مطالعات انجام شده جهت ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات، از رییس جمهور درخواست داشتند که امسال پرونده ثبت جهانی اورامانات یکی از اولویت های اول سازمان میراث فرهنگی برای ارسال به یونسکو باشد.

وی اضافه کرد: بعد از این درخواست، استاندار مجددا مکاتباتی را با رییس جمهور داشتند که در نهایت ایشان طی دستوری به رییس سازمان میراث فرهنگی تاکید کردند که پرونده ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات در اولویت ارسال پرونده های امسال کشور به سازمان یونسکو قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: از آنجایی که درحال حاضر تعداد پرونده های متقاضی ثبت جهانی در کشور بالا است و رقبای زیادی داریم، این دستور رییس جمهور خبری مسرت بخش و امیدوار کننده برای ثبت جهانی منطقه اورامانات خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تابحال حدود 95 درصد از مطالعات ثبت جهانی منظر فرهنگی و تاریخی اورامانات انجام گرفته، عنوان کرد: تا مهرماه فرصت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه رییس جمهور برای ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات

دستور ویژه رییس جمهور برای ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات