مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 12:132019-08-13سياسي

پاسخ نوام چامسکی به یادداشت حبیب احمدزاده


حبیب احمدزاده که در پی «تحریم وزیر خارجه کشورمان» مطلبی با عنوان «ترامپ، ظریف و ما ایرانیان» نوشت، می گوید این یادداشت بازتاب زیادی داشته و نوام چامسکی هم به آن پاسخ داده است.

- حبیب احمدزاده که در پی تحریم وزیر خارجه کشورمان مطلبی با عنوان ترامپ، ظریف و ما ایرانیان نوشت، می گوید این یادداشت بازتاب زیادی داشته و نوام چامسکی هم به آن پاسخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز پیش حبیب احمدزاده، نویسنده، مستندساز و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر، پس از اعمال تحریم علیه محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، و همچنین سخنان ترامپ مبنی بر شکست ایرانیان در تمامی جنگ های پیشین، یادداشتی نوشت که می گوید ترجمه آن به زبان انگلیسی بازتاب گسترده ای در بسیاری از سایت های ضدجنگ و سیاسی آمریکا از جمله Codepink,Commondream,Consortiumnews,Mintpressnews, globalreasearch, Opednews , Payvand , Snls,Positieunivers , Iranisnottheenemy, Imwithulsi ,lobelog داشته و آمریکایی های زیادی در کامنت های خود به اظهارنظر درباره مطالب این یادداشت پرداخته اند.

از مشهورترین این افراد که نظر خود را به صورت ایمیل برای حبیب احمدزاده ارسال کرده، دانشمند معروف آمریکایی نوام چامسکی است.

نظر نوام چامسکی درباره یادداشت حبیب احمدزاده با عنوان ترامپ ، ظریف و ما ایرانیان به این شرح است: Strong letter.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نوام چامسکی به یادداشت حبیب احمدزاده

پاسخ نوام چامسکی به یادداشت حبیب احمدزاده