مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 12:432019-08-13سياسي

مصباح یزدی: امروز برخی در حوزه علمیه به دنبال تضعیف رهبری هستند


رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: امروز در گوشه و کنار حوزه، کسانی پیدا می شوند که می خواهند رهبری را تضعیف کنند، درباره ایشان شبهه ایجاد و با لحن سبک از ایشان یاد می کنند و نعمت هایی که خدا به دست ایشان نصیب ما کرده را ندیده می گیرند.

- رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: امروز در گوشه و کنار حوزه، کسانی پیدا می شوند که می خواهند رهبری را تضعیف کنند، درباره ایشان شبهه ایجاد و با لحن سبک از ایشان یاد می کنند و نعمت هایی که خدا به دست ایشان نصیب ما کرده را ندیده می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با حجت الاسلام محمدیان مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب جهشی در عالم اسلام و مخصوصا در ایران شد، اظهار کرد: اتفاق و تحولی که در حوزه ها به وقوع پیوست، برای هیچ کس قابل تصور هم نبود.

این جهش نعمتی بود که هرچه به خاطر آن خداوند را شکر گوییم، حقش ادا نمی شود.

مصباح یزدی افزود: وجود نعمت مقام معظم رهبری به عنوان جانشین و نسخه بدل امام(ره) نعمت بزرگ الهی دیگری است و این در حالی است که در اوایل انقلاب، حتی فکر این که بعد از امام(ره) چه خواهد شد، برای ما ناراحت کننده بود؛ اما خدای متعال از خزانه غیبش چنین شخصی را نصیب ما کرد که کفار و دشمنان ما هم به عظمت و لیاقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصباح یزدی: امروز برخی در حوزه علمیه به دنبال تضعیف رهبری هستند

مصباح یزدی: امروز برخی در حوزه علمیه به دنبال تضعیف رهبری هستند