مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 13:482019-08-13بين الملل

پیش بینی دقیق بارندگی با توسعه یک اپلیکیشن جدید شرایط جوی


یک استارت آپ آمریکایی اخیرا برنامه ای توسعه داده است که دقیقه به دقیقه بروز رسانی می شود و اطلاعات دقیقی از آب وهوای جهان را در اختیار کاربران قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، استارت آپ کلایماسل (ClimaCell) واقع در بوستون برنامه ای موسوم به آب و هوای اشیا (weather of things) توسعه داده است که به کاربران اجازه می دهد تا از آب و هوای دقیق کشورهای جهان آگاهی یابند.

استارت آپ کلایماسل گفت به روزرسانی های آب و هوایی فرامحلی (hyperlocal weather updates) که هم اکنون برای مناطق 50 کشور در سراسر جهان در دسترس هستند از حسگرهای غیر سنتی برای پیش بینی دقیق تر آب و هوا استفاده می کنند.

برنامه مذکور قابلیت این را دارد تا تلفن ها و پایگاه های سلولی را به حسگر تبدیل کند.

این حسگرها نیز شامل دستگاه هایی است که روزانه با بسیاری از دستگاه ها از جمله تلفن های همراه ، پایگاه های سلولی ، اتومبیل های متصل و دوربین های خیابانی ، که از طریق آنها این شرکت می تواند اندازه گیری های زمان واقعی بارندگی دما و موارد دیگر را بدست آورد، مرتبط هستند.

این شرکت پس از اتصال از الگوریتم خاص خود استفاده می کند تا مدل خود را بر اساس این داده ها توسعه دهد و سپس آن را در برنامه ای که اعلان های به روز را در مورد پیش بینی محلی به کاربران ارائه می دهد، قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی دقیق بارندگی با توسعه یک اپلیکیشن جدید شرایط جوی

پیش بینی دقیق بارندگی با توسعه یک اپلیکیشن جدید شرایط جوی