مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 13:582019-08-13سياسي

بررسی پرونده 70 دانشجوی بورسیه در دیوان عدالت اداری / حکم انفصال از خدمت بدوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست خبری که امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، - رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: دیوان عدالت اداری تاکنون پرونده 70 دانشجوی بورسیه را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست خبری که امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، درباره حکم انفصال از خدمت در پرونده بورسیه ها، گفت: دیوان عدالت اداری در مجموع نزدیک به 70 پرونده دانشجویان بورسیه را بر اساس شکایت ها بررسی کرده و تاکنون سؤال و جواب های زیادی از چندین دانشگاه در این رابطه داشته است.

احمدی با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت مدرس استدلال های خود را براساس قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرده است، افزود: تعدادی از پرونده ها تاکنون خاتمه یافته، اما هفت الی هشت پرونده مانده که دیوان ما را مکلف به استخدام پیمانی این افراد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه پرونده هایی را که به مرحله قطعی رسیده، مورد اجرا قرار داده است، گفت: ما در مقابل حکم دیوان تابع قانون هستیم، منتهی در خصوص صدور احکام این افراد بورسیه نکاتی وجود دارد، چرا که از مسیر عالی هیئت جذب عبور نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده 70 دانشجوی بورسیه در دیوان عدالت اداری / حکم انفصال از خدمت بدوی است

بررسی پرونده 70 دانشجوی بورسیه در دیوان عدالت اداری / حکم انفصال از خدمت بدوی است