مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 14:082019-08-13بين الملل

شورای پناهندگان نروژ: تحریم های آمریکا تهدیدی برای آینده امداد رسانی در ایران است


امداد رسانی به پناهندگان افغان و سیل زدگان ایرانی به دلیل ترس بانک ها از تحریم و امتناع آنان از انتقال پول به سازمان های امدادرسان در معرض خطر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش مجله ایرانیان کانادا، شورای پناهندگان نروژ (NRC) از دولت های ارائه دهنده کمک های بشر دوستانه می خواهد تا امکان فعالیت سازمان های بشردوستانه و کمک این سازمان ها به قشر آسیب پذیر در ایران را ایجاد کنند.

جان ایگلاند دبیرکل شورای پناهندگان نروژ می گوید: این تحریم ها که با انگیزه سیاسی اعمال شده اند، مجازات فقیرترین اقشار جامعه را در پی داشته و مانع از فعالیت سازمان های بشردوست شده اند.

ما اکنون یک سال کامل است که در پی یافتن بانک هایی هستیم که قادر و مایل به انتقال کمک های نقدی برای حمایت از فعالیت های ما به نفع پناهندگان افغان و قربانیان فجایع طبیعی در ایران باشند، اما از هر طرف به در بسته خورده ایم .

تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا علیه ایران چنان گسترده است که بانک ها راغب به تسهیل تراکنش های مالی برای اقدامات بشردوستانه نیستند.

مسدود بودن کلیه کانال های بانکی به معنای انسداد امدادرسانی به نیازمندان است.

ایگلاند گفته است که بانک های نروژی و سایر نقاط دنیا از تحریم های آمریکا می ترسند و به همین دلیل پولی که دولت ها به ما برای امدادرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای پناهندگان نروژ: تحریم های آمریکا تهدیدی برای آینده امداد رسانی در ایران است

شورای پناهندگان نروژ: تحریم های آمریکا تهدیدی برای آینده امداد رسانی در ایران است