مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 00:582019-08-13سياسي

کواکبیان: آگهی های دولتی با عدالت اختصاص یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مصطفی کواکبیان سه شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان که با حضور استاندار سمنان و مسؤولان استان برگزار شد، - رییس خانه مطبوعات کشور گفت: آگهی های دولتی باید به صورت متوازن و با عدالت اختصاص یابد و مطبوعات محلی حمایت و تقویت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مصطفی کواکبیان سه شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان که با حضور استاندار سمنان و مسؤولان استان برگزار شد، اظهار کرد: درد دل و دغدغه های خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم استان را شنیدیم و برای رفع این کمبودها تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رسانه امروز وسیع تر از مطبوعات و چاپ کاغذی در حال توسعه و ترویج است، بیان کرد: خبرنگاری در سمنان توسط یک بانوی سمنانی از دوران مشروطیت کلید خورد.

واژه پردازی مشکلی از قشر خبرنگار حل نخواهد کرد رییس خانه مطبوعات کشور ادامه داد: رکن چهارم دموکراسی از دوران مشروطیت در ایران وجود داشت؛ اما مانند بخش های دیگر دموکراسی رشد لازم و گسترش کافی پیدا نکرده است و امیدواریم جدی تر مورد توجه قرار گیرد.

کواکبیان بیان کرد: صرف تکریم ظاهری و واژه پردازی مشکلی را از قشر خبرنگار حل نخواهد کرد؛ امنیت شغلی یکی از دغدغه های بسیار مهم این قشر تلاشگر است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کواکبیان: آگهی های دولتی با عدالت اختصاص یابد

کواکبیان: آگهی های دولتی با عدالت اختصاص یابد