مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 09:482019-08-14سياسي

بخش خصوصی به جذب گردشگر در حاشیه سدها دعوت شد


وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی از سوی رییس جمهوری مامور توسعه گردشگری با استفاده از جاذبه های گردشگری پیرامون سدها و دریاچه ها شدند و طبق اخرین اخبار در هفته جاری شیوه نامه چگونگی جلب مشارکت بخش خصوصی در فعال کردن گردشگری سدها و تاسیسات آبی به شرکت .

- وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی از سوی رییس جمهوری مامور توسعه گردشگری با استفاده از جاذبه های گردشگری پیرامون سدها و دریاچه ها شدند و طبق اخرین اخبار در هفته جاری شیوه نامه چگونگی جلب مشارکت بخش خصوصی در فعال کردن گردشگری سدها و تاسیسات آبی به شرکت های آب و آبفا ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه گردشگری در حاشیه سدها و رودخانه ها یکی از اهداف دولت دوازدهم محسوب می شود و به نظر می رسد بارندگی های ابتدای سال زیر این هدف مهر قطعی برای اجرا زد.

آمارها می گویند با بارش های مناسب انجام شده در کشور هم اکنون بیش از 50 تالاب و دریاچه 170 سد مستعد اجرای طرح های گردشگری هستند که با استفاده از این فضا می توان رونق گردشگری را در ایران ایجاد کرد.

در این راستا اوایل خردادماه سال جاری بود که تفاهم نامه همکاری بین وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی با موضوع توسعه فعالیت های گردشگری در حاشیه سدها به امضا رسید و وزارت نیرو ابراز امیدواری کرد که تابستان امسال بتواند با ارائه راهکارهای من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی به جذب گردشگر در حاشیه سدها دعوت شد

بخش خصوصی به جذب گردشگر در حاشیه سدها دعوت شد