مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 09:482019-08-14اجتماعي

اطلاعات برترین های کنکور سراسری را از سازمان سنجش دریافت کنید


ابراهیم خدایی، معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش کشور در بخشنامه ای به استانداران و مدیران سازمان آموزش وپرورش استان های کشور گفت: ملاک هرگونه تقدیر و تشویق از داوطلبان برتر در سطح استان و یا شهرستان ها در آزمون هایی که توسط این سازمان برگزار می شود، - معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش کشور گفت: ملاک تشویق داوطلبان برتر آزمون های سازمان سنجش تنها باید اطلاعات دریافت شده از سوی سازمان سنجش کشور باشد.

ابراهیم خدایی، معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش کشور در بخشنامه ای به استانداران و مدیران سازمان آموزش وپرورش استان های کشور گفت: ملاک هرگونه تقدیر و تشویق از داوطلبان برتر در سطح استان و یا شهرستان ها در آزمون هایی که توسط این سازمان برگزار می شود، باید اطلاعاتی باشد که به طور مستقیم پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج نهایی از سازمان سنجش آموزش کشور اخذ می شود.

ابراهیم خدایی در این بخشنامه آورده است؛ با توجه به موارد مشاهده شده در سنوات گذشته، بعضی داوطلبان آزمون سرسری با جعل مدارک آزمون و کارنامه خود در برخی استان ها یا شهرستان ها مورد تشویق و تقدیر مسئولان قرارگرفته اند.

با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1398، خواهشمند است دستور فرمایید ملاک هرگونه تقدیر و تشویق از داوطلبان برتر در سطح استان و یا شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات برترین های کنکور سراسری را از سازمان سنجش دریافت کنید

اطلاعات برترین های کنکور سراسری را از سازمان سنجش دریافت کنید