مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 10:182019-08-14پزشكي

شانه ساز از تشکیل 5 پرونده قضایی در حوزه تخلفات ارزی دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شانه ساز، با بیان اینکه تمامی اقلام دارویی وارداتی تحت پوشش سامانه تیتک قرار دارند، گفت: بیش از 2 هزار قلم داروی وارداتی و بخشی از دارو های تولید داخل (با ارزش ریالی بالا و یا دارو های تحت کنترل)، - رییس سازمان غذا و دارو از تعامل با شرکت های پخش دارو برای اتصال به سامانه تیتک خبر داد و گفت: انتقال اطلاعات شرکت های پخش به سامانه تیتک در دست پیگیری است و تلاش می کنیم که نواقص سامانه تیتک به مرور برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شانه ساز، با بیان اینکه تمامی اقلام دارویی وارداتی تحت پوشش سامانه تیتک قرار دارند، گفت: بیش از 2 هزار قلم داروی وارداتی و بخشی از دارو های تولید داخل (با ارزش ریالی بالا و یا دارو های تحت کنترل)، تحت پوشش این سامانه هستند و برنامه ما این است که همه دارو های تولید داخل، تحت پوشش این سامانه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه سوءاستفاده کنندگان از ارز دولتی اختصاص یافته به دارو، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: حداقل 5 پرونده دراین باره تشکیل و برای پیگیری در دست مراجع قضایی قرار دارد.

شانه ساز بابیان اینکه سازمان غذا و دارو بابیان اینکه این سازمان برحسب تکلیف قانونی خود اطلاعات را به صورت شفاف در اختیار مراجع قانونی قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانه ساز از تشکیل 5 پرونده قضایی در حوزه تخلفات ارزی دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد

شانه ساز از تشکیل 5 پرونده قضایی در حوزه تخلفات ارزی دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد