مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 11:082019-08-14بين الملل

خروج غول نفتی آمریکایی از دریای شمال انگلیس


غول نفتی اکسون موبیل سرگرم بررسی فروش دارایی های خود در دریای شمال انگلیس پس از گذشت بیش از 50 سال حضور در این منطقه و متمرکز شدن به تولید شیل آمریکا و پروژه های جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع صنعتی آگاه به رویترز اظهار کردند: اکسون موبیل که بزرگترین شرکت انرژی سهامی عام در جهان است، در هفته های اخیر با شماری از اپراتورهای دریای شمال مذاکراتی برای ارزیابی علاقه آنها به دارایی هایش داشته است که ممکن است ارزش آنها به دو میلیارد دلار بالغ شود.

ترک دریای شمال انگلیس، عقب نشینی عمده ای از اروپا برای شرکت اکسون خواهد بود که پیش از این اموال فراساحلی خود در نروژ را به فروش گذاشت.

اقدام اکسون موبیل مشابه اقدام رقیبان آمریکایی این شرکت شامل شورون و کونوکو فیلیپس خواهد بود که اوایل امسال عمده فعالیت های خود در دریای شمال را فروختند.

عمده فعالیت های اکسون تحت جوینت ونچر 50-50 با شرکت رویال داچ شل به نام تولید و اکتشاف اسوی انگلیس مدیریت می شود و شامل منافعی درحدود 40 میدان نفت و گاز است.

طبق آمار اعلام شده در وب سایت اکسون، اکسون روزانه حدود 80 هزار بشکه نفت و 441 میلیون فوت مکعب گاز در دریای شمال انگلیس تولید می کند.

خریداران احتمالی ممکن است شامل تولیدکنندگان دریای شمال که تحت حمایت سرمایه گذاران خصوصی قرار دارند مانند Chrysaor یا نپتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج غول نفتی آمریکایی از دریای شمال انگلیس

خروج غول نفتی آمریکایی از دریای شمال انگلیس