مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 11:132019-08-14فرهنگي

تاکید شهاب حسینی بر ادامه همکاری با «شکرستان»


شهاب حسینی بر همکاری با مجموعه «شکرستان» در فصل های بعدی تاکیدو درباره ی دلایل حضور نیافتن در قسمت های جدید این مجموعه توضیحاتی را مطرح کرد.

- شهاب حسینی بر همکاری با مجموعه شکرستان در فصل های بعدی تاکیدو درباره ی دلایل حضور نیافتن در قسمت های جدید این مجموعه توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که پیشتر شبکه نسیم از پخش سری جدید انیمیشن شکرستان با صدای شهاب حسینی خبر داده بود، قسمت های جدید این مجموعه با صدای علی همت مومیوند روی آنتن رفت تا خبرهایی مبنی بر پایان همکاری شهاب حسینی با این انیمیشن عنوان شود.

حالا شهاب حسینی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، از ادامه همکاری با این مجموعه خبر داده و همچنین توضیحاتی را درباره حضور نیافتن در قسمت های جدید عنوان کرده است.

حسینی فصل جدید مجموعه پویانمایی شکرستان که نوروز 97 از شبکه نسیم به روی آنتن رفت را روایت کرده بود، اما فصل جدید این برنامه در ایام عید قربان تا غدیر با روایت علی همت مومیوند پخش شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در یادداشت خود آورده است: دوستان و هموطنان گرامی سلام و عرض احترام علت بعضی از خبرسازی های غیرواقعی و انگیزه های پشت آن بر بنده روشن نیست.

درخصوص عدم ادامه همکاری بنده کوچک با مجموعه جذاب خلاقانه و دیدنی شکرستان به تهیه کنندگی دوست و همکار عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شهاب حسینی بر ادامه همکاری با «شکرستان»

تاکید شهاب حسینی بر ادامه همکاری با «شکرستان»