مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 09:482019-08-17آخرین اخبار

قانون جذب


قانون جذب که در تفکر اندیشه ی نوین در قرن اخیر بارورشده و افراد زیادی را به خود جلب کرده، در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پرورش افکار، علاقه مندان به این رشته توانسته اند با کمک این قانون، افکار منفی خود را دور ریخته و از پلیدی های روان و ذهن خود رها شوند و به سمت خوبی ها و شادی ها متمایل شوند.

مطابق این قانون اشخاص می توانند در سایه سار رحمت خداوندی، با تمرکز بر افکار مثبت خود، خوبی ها را برای خود جذب کرده و با فکر به خوبی ها، آن ها را در زندگی خود جاری و ساری کنند.

همچنین به کمک این قانون می توانیم افکار منفی و پلیدی هایی را که مبدا و سرچشمه ی آن ها شیطان است را از ذهن خود دور ساخته و تنها به جذب افکار خوب خود بپردازیم.

بر اساس این قانون می آموزیم که چگونه با تمرکز بر خوبی ها، شادباشیم و با دریافت انرژی به زندگی روزمره و خواسته هایمان بپردازیم و به این طریق در مسیر خوشبختی و رسیدن به خواسته ها و آرزوها گام برداریم؛ بنابراین فراگیری این قانون به ما کمک می کند تا با تکرار و مراقبت در افکار مثبت و مثبت اندیشی و امید به پروردگار یکتا، آنچه را که از رویاها در ذهن خود داریم را جذب کرده و به این طریق به علاقه مندی های خود دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جذب

قانون جذب