مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 13:482019-08-17فرهنگي

بازگشت نویسنده های پرفروش


در جدیدترین فهرست کتاب های داستانی پرفروش نشریه نیویورک تایمز، نام نویسندگان پرفروش و نام آشنایی همچون « روث ور»، «جیمز پترسون» و «ساندرا براون» دیده می شود.

- در جدیدترین فهرست کتاب های داستانی پرفروش نشریه نیویورک تایمز، نام نویسندگان پرفروش و نام آشنایی همچون روث ور ، جیمز پترسون و ساندرا براون دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دلیا اونز همچنان با اقتدار در چهل و هشتمین هفته حضور خود در فهرست پرفروش های داستانی نیویورک تایمز، در صدر فهرست قرار گرفته است.

اما جیمز پترسون که به عنوان یک نویسنده آثار جنایی شناخته می شود و آثارش همواره با استقبال خوبی مواجه می شوند، این بار با خلق رمانی با همکاری کندیس فاکس در اولین هفته حضور خود در جمع فهرست پرفروش های داستانی نیویورک تایمز، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

رمان جدید پترسون و فاکس که با عنوان مهمانخانه به چاپ رسیده است، داستان یک کارآگاه بازنشسته اهل بوستون را روایت می کند که اکنون به عنوان یک مهمانخانه دار مشغول به کار است و باید از شهر کوچک بندری نزدیک مهمانخانه در برابر مجرمان محافظت کند.

پترسون در ماه های گذشته سال جاری با همکاری در نگارش آثاری همچون هجدهمین آدم ربایی و حل نشده به فهرست هفتگی پنج کتاب داستانی پرفروش نیوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت نویسنده های پرفروش

بازگشت نویسنده های پرفروش