مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 09:582019-08-18پزشكي

خیرین سلامت عصای دست دولت


نخستین همایش مجمع خیرین سلامت ملایری های مقیم تهران به پاس 7 سال خدمات رسانی خیرین این حوزه به همت مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در آستانه عید غدیر خم در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان منطقه 6 تهران با حضور مسئولان و مجع کثیری از فعالان و خیرین حوزه سلامت .

- نخستین همایش مجمع خیرین سلامت ملایری های مقیم تهران به پاس 7 سال خدمات رسانی خیرین این حوزه به همت مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در آستانه عید غدیر خم در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان منطقه 6 تهران با حضور مسئولان و مجع کثیری از فعالان و خیرین حوزه سلامت در بخش های مختلف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میهمان ویژه این مراسم دکتر عنایت داودپور، جراح متخصص و نخستین رییس بیمارستان فخریه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در سال 1340 بود که از بدو ورود تا پایان مراسم و حتی طی سخنرانی، شور، نشاط و انگیزه ای خاص در حضار ایجاد کرد و بازار عکس و سلفی گرفتن و تجدید خاطرات 45 سال پیش با این پزشک نمونه کشوری، در بین شرکت کنندگان جای تأمل داشت.

جمعی از خیرین و پزشکان در این همایش جمع شده بودند تا هر کس در حد بضاعت خود گره ای را از زندگی بیماری باز کند.

این همایش نشان داد میزان کمک مهم نیست بلکه دل های بزرگ و نیات خالص برای کسب رضای خداوند مهم است، هر کس با هر توان مادی آمده بود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین سلامت عصای دست دولت

خیرین سلامت عصای دست دولت