مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 12:332019-08-18اقتصادي

نبض بازار موبایل جنوب شرق آسیا دست چینی هاست


شرکت های چینی تولیدکننده موبایل در سه دوم سال جاری میلادی بالغ بر 60 درصد از بازار جنوب شرق آسیا را تصاحب کرده و به خود اختصاص داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی با بررسی آمار و داده های منتشر شده از گوشی های هوشمند فروخته شده در بازار کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا دریافته و اعلام کرده اند که شرکت های چینی تولیدکننده موبایل توانسته اند در دومین فصل از سال جاری میلادی 60 درصد از بازار بیشتر کشورهای واقع در منطقه جنوب شرق آسیا را تصاحب کنند و سهم قابل توجهی از فروش گوشی های هوشمند را از آن خود کنند.

بجز شرکت کره ای سامسونگ که رتبه نخست جهان و همچنین بازار این کشورها را به خود اختصاص داده است، سایر شرکت های چینی همچون اوپو (Oppo)، ویوو (Vivo) و شیائومی (Xiaomi) از جمله پرطرفدارترین برندهای گوشیهای هوشمند در میان کاربران کشورهای ویتنام، مالزی، اندونزی ، تایلند و فیلیپین به شمار می روند.

درسه ماهه دوم 2019 میلادی، سامسونگ 30 درصد، اوپو 18 درصد و ویوو 16 درصد از سهم بازار موبایل در تایلند را از آن خود کرده اند.

در همین بازه زمانی، در مالزی نیز ترتیب رتبه بندی برندهای سامسونگ، اوپو و ویوو به همین شکل است تنها با این تفاوت که سهم آنها متفاوت است و به ترتیب 27 درصد، 20 درصد و 16 درصد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض بازار موبایل جنوب شرق آسیا دست چینی هاست

نبض بازار موبایل جنوب شرق آسیا دست چینی هاست