مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 13:082019-08-18اجتماعي

آب مصرفی برای آبیاری فضای سبز شهری غیرشرب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در آیین افتتاح و بهره برداری پروژه های خدماتی و فرهنگی مجموعه اراضی عباس آباد شامل کلنگ زنی مجموعه چهار باغ، - مختاری گفت: با وجود مخازن نگهداری آب ناشی از نزولات آسمانی خیال شهروندان از بابت استفاده از آب غیرشرب برای آبیاری فضای سبز پایتخت راحت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در آیین افتتاح و بهره برداری پروژه های خدماتی و فرهنگی مجموعه اراضی عباس آباد شامل کلنگ زنی مجموعه چهار باغ، افتتاح ایستگاه 110 آتش نشانی و بهره برداری از دریاچه هنر گفت: مجموعه چهار باغ مصلای امام خمینی (ره) که کلنگ آن به زمین خورده یکی از پروژه های کلان شهری تهران در حوزه توسعه فضای سبز است.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران افزود: در طراحی این پروژه تلاش شده تا با حفظ اصالت معماری ایرانی و اسلامی کاری بزرگ انجام شود، زیرا سیاست های ما این است که باغ ها باید ایرانی و اسلامی باشد.

مختاری با اشاره به 4 باغ احداث شده بیان کرد: 4 باغ بستری از فضای سبز با موضوعات فرهنگی و اسلامی است که تلاش شده طرح کلی آن با مصلای تهران هماهنگ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مصرفی برای آبیاری فضای سبز شهری غیرشرب است

آب مصرفی برای آبیاری فضای سبز شهری غیرشرب است