مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 13:232019-08-18فرهنگي

بررسی بازتاب یک انتخاب به کام «فریده»


معاون بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی، انتخاب «درجستجوی فریده» را نشانه بلوغ و بالندگی سینمای ایران دانست و گفت: خودش را محصور به یک نوع معین و خاصی از سینما نکند و آن را در کلیت خود ببیند.

- گفت وگوی ایسنا با معاون بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی بررسی بازتاب یک انتخاب به کام فریده معاون بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی، انتخاب درجستجوی فریده را نشانه بلوغ و بالندگی سینمای ایران دانست و گفت: خودش را محصور به یک نوع معین و خاصی از سینما نکند و آن را در کلیت خود ببیند.

موضوعی که شاید سال ها مغفول مانده و ما برخلاف فیلم های داستانی که در چند سال اخیر اقبال بین الملل را کمتر تجربه کردند در عرصه مستند پیشرفت قابل توجهی داشتیم.

رائد فریدزاده در گفت وگویی با ایسنا به سوالاتی چون دلیل انتخاب این مستند، معرفی زودهنگام آن به اسکار و شایعاتی که درباره انتخاب این فیلم مطرح شده است، پاسخ داد.

در ادامه مشروحی از این گفت وگو را می خوانیم: با توجه به اینکه امسال فیلم های داستانی خوبی در جشنواره داشتیم، انتخاب یک مستند ریسک بود، شما پیش بینی چنین بازتابی را از این انتخاب داشتید؟ هیات انتخاب جلسات مستمری داشت و تمام گزینه هایی را که ممکن بود تا هشت مهرماه اکران شوند و قابلیت حضور در این رویداد را داشته باشند، بررسی کرد و درنهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بازتاب یک انتخاب به کام «فریده»

بررسی بازتاب یک انتخاب به کام «فریده»