مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 15:432019-08-18سياسي

تلاش برای لغو ویزای گردشگران چینی و عمانی


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از تلاش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای لغو ویزای گردشگران چینی و عمانی در سفر به ایران خبر داد.

- پارسایی با اشاره به جلسه کمیسیون اصل 90 با مونسان بیان کرد تلاش برای لغو ویزای گردشگران چینی و عمانی سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از تلاش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای لغو ویزای گردشگران چینی و عمانی در سفر به ایران خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نشست کمیسیون اصل 90 با رییس و معاونین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: پیرو گزارش کمیسیون اصل 90 درباره این سازمان و پرونده های دیگری که در این رابطه در کمیسیون اصل 90 مطرح بود میزبان دکتر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی و معاونین ایشان بودیم.

طبق گزارشات ارائه شده این سازمان سعی کرده با رایزنی و تعامل مشکلات قانونی یا بخشنامه ای را حل کند که از جمله آنها هماهنگی با وزارت نیرو و سازمان منابع طبیعی جهت اخذ مجوز و کاهش هزینه ها در بخش گردشگری است که در حوزه بوم گردی موثر بوده است.

وی اضافه کرد: این سازمان همچنین رایزنی هایی با برخی کشورها مثل عمان داشتند تا با هماهنگی وزارت خارجه و دولت شهروندان عمان بتوانند بدون ویزا به ایران سفر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای لغو ویزای گردشگران چینی و عمانی

تلاش برای لغو ویزای گردشگران چینی و عمانی